Werken bij H+N+S?

H+N+S zoekt een gedreven Medewerker Facturatie die graag het verschil maakt (24-32 uur)

Dit zijn wij

H+N+S Landschapsarchitecten is een bureau voor landschapsarchitectuur waar ruimtelijk ontwerp, visievorming en onderzoek hand in hand gaan. Het bureau maakt innovatieve plannen voor de inrichting en het gebruik van de (groene) buitenruimte op alle schaalniveaus: van tuin tot regionaal landschap en van boezemkade tot riviersysteem. H+N+S werkt voor de rijksoverheid, provinciale en gemeentelijke overheden, waterschappen, marktpartijen, non-gouvernementele organisaties (ngo´s) en particulieren.

H+N+S Landschapsarchitecten is sinds de oprichting in 1990 gestaag gegroeid en bestaat momenteel uit 25 professionals, met elkaar verbonden door liefde voor het vak en passie voor het landschap.

Jouw rol

In deze veelzijdige rol ondersteun je een tiental projectleiders, waaronder ook de directie, in de financiële kant van de projecten. Dat betekent dat je de gehele voorbereiding doet voor de facturatie waarbij je ervoor zorgt dat de projectleiders alle daarvoor benodigde informatie registreren en tijdig aanleveren. Je begeleidt hen in het werken met Gripp, ons CRM systeem, en zorgt ervoor dat de verkoopfacturen verstuurd worden. Dat betekent dat je een sturende rol kan aannemen waarbij je de projectleiders meeneemt in het proces rondom de facturatie en aanspreekt wanneer dit niet volledig of tijdig door hen wordt aangeleverd. Je geeft projectleiders inzicht in de financiële status van hun projecten en stimuleert hen om hier effectief mee om te gaan.

Daarnaast weet je de voorwaarden van opdrachtgevers te vertalen in het opmaken van de facturen (bijv. de termijnen, specifieke manieren van aanleveren van facturen etc.). Je denkt actief mee om processen rondom de facturatie efficiënter en effectiever te laten verlopen. Je rapporteert aan de bureaumanager.

Dit neem jij mee en past bij jou

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau door opleiding, bij voorkeur richting bedrijfsadministratie;
  • Je hebt 1 tot 5 jaar relevante werkervaring en je vindt het een uitdaging en plezierig om binnen een kleinere organisatie te werken waarbij je actief kan meebouwen. Met name gericht op het effectiever en efficiënter laten verlopen van processen.
  • Communicatief ben je sterk. Je hebt een initiatiefrijke houding waarbij je andere mensen mee kunt nemen en kunt overtuigen.
  • Vanzelfsprekend ben je nauwkeurig en consciëntieus en vind je het leuk om met cijfers te werken;
  • Je hebt een pragmatische instelling waarbij je flexibel kunt meebewegen en overzicht houdt.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal.

Wij bieden jou

  • Een boeiende werkomgeving met veel dynamiek en kansen om te ontwikkelen;
  • Een plezierige werksfeer met leuke collega’s;
  • Een prima salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Voor meer informatie over de inhoud van de rol kun je contact opnemen met Kirsten de Roo, via 06-41213022. Sollicitaties zien we graag per e-mail tegemoet op Kirsten.deroo@myhbmrecruitment.com

 

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld en wordt niet in behandeling genomen.

Stageplekken

Op dit moment zijn er geen stageplaatsen beschikbaar. We zijn weer op zoek naar nieuwe stagiairs vanaf september 2019, voor een periode van 6 maanden.